Etykiety

Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

There is nothing like shorts

Trochę późno, ale w końcu rozpoczynamy TYDZIEŃ MODY !!! W dzisiejszych stylizacjach królują szorty :) Stworzyłyśmy dwie stylizację, które wam tu przedstawimy :) No to tak bez zbędnych szczegółów :D
 


STYLIZACJA PATKI









STYLIZACJA JULKI













A ponieważ ja (Patka :P) uwielbiam robić zdjęcia (a nieco mniej pozować) to postanowiłam zrobić jeszcze sesję z Julką nie do bloga tylko tak po prostu. No ale kilka zdjęć tu wstawimy :D I myślę, że codziennie ukaże się taka dodatkowa sesja :)










I moje ulubione :D


Co o tym sądzicie? Podobają wam się zdjęcia?  No i stylizacje oczywiście :D 

3 komentarze:

  1. Druga stylówka bardziej w moim typie + boskie okulary


    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, mi tez się bardziej podoba stylizacja Julki no, ale nie mogłam przywieźć do niej całej szafy :P Moje ubrania są ograniczone :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zdjęcia :D. stylizacja Julki lepsza

    OdpowiedzUsuń