Etykiety

Obserwatorzy

sobota, 20 lipca 2013

New in.

Część, na samym początku chciałabym przeprosić za długą nie obecność i braku tygodnia mody, ale niestety wakacyjny leń nas dopadł i kompletnie nie miałyśmy do tego głowy. ;c Oczywiście konkurs na doładowanie dalej będzie trwał tylko waszym zadaniem jest po prostu komentować posty na bieżąco. :)

Dzisiaj nie przygotowałam dla Was stylizacji, ponieważ na chwilę obecną nie mam fotografa. Mam za to dla Was,  kilka fotek z wspólnie spędzonych ostatnich dni oraz zdjęcia nowych perełek w mojej szafie. Zdjęcia  ubrań nie są rewelacyjnej jakości, bo aparat chwilowo szwankuję, ale mam nadzieje że mogą być :) Nasze wspólne zdjęcia robione są w różnych miejscach, ponieważ wiele chodziłyśmy po mieście. ;P Mam dla Was przygotowaną również sesję którą dodam na dniach. Co myślicie o zdjęciach? Komentujcie ! :)


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz