Etykiety

Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Projekt nr. 1: Szorty

Na razie coś łatwego nad czym nie trzeba główkować itp. Przede wszystkim trzeba mieć spodenki :D Jeśli nie to można skrócić jakieś nieużywane spodnie (ja tak mam w trzech przypadkach :P) Pokaże wam 5 par spodenek, które można bardzo łatwo zrobić. Niestety nie mam żadnej instrukcji :( Moją modelką jest Julka, no bo ja uwielbiam robić zdj :D

Te spodenki zrobiłam poprzez zwykłe skrócenie ich (na początku były to rybaczki :P). Zwykłe spodenki, ale plus jest taki, ze są z lekko podwyższonym stanem :)










Oczywiście spodenki nie muszą być takie... nudne. Ja np eksperymentuje poprzez doszywanie materiału. Czasami jest to pracochłonna robota, ale efekt jest zniewalający :D To kilka moich pomysłów na oryginalne spodenki  :) No i pamiętajcie, ze nie warto zaszywać jakiś ładnych spodenek. Chyba każdy ma coś starego, co raczej nie nadaje się do chodzenia. Albo jak w moim przypadku ma dziury :P



















Jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie w komentarzach. Chętnie na wszystkie odpowiem :) No i będę wdzięczna za wasze opinie :)

2 komentarze: